Percubaan untuk Choc Chips

Tak tahulah mimpi apa, Yuse dgn akak malam ni nk bercookies plak..hahaha

Sanggup cari resepi kt google..lepas tu td lepas solat Asar, kitrg keluar cari bahan kt Pasar Mini Kuala.

Lepas je solat Maghrib..kitrg mulakn operasi mencampur dan mixer secara tradisional sbb mixer mak tak jumpa..hahhaha..

First trial..mula2 ade besar kecik besar kecik..tapi bau dah harum..makan pun dah sedap..cuma kene kecilkan saiz cookies tu..hahahha..

Makin lama makin comel dan menjadi...so yg tak berapa nk jadi tu jadilah simpanan kt rumah kalo lapooo...yg OK cadangnya nak jual..Tak pe..kami baru nk belajar buat cookies..lama2 nanti teror lah..hihi...

Mak balik keje pun dah tidur.,kepenatan..tinggal kami berdua tunggu yg dalam oven tu.

Inilah hasilnya buat permulaan...


0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook

Recent Posts