Detox di Hari Raya

Haaaa.. lagi beberapa hari je lagi kita nak sambut Hari Raya Aidilfitri.
Tahun ni tahun pertama Yuse beraya bersama suami. Nervous sangat!!! Stok untuk Yuse DETOX di HARI RAYA memang Yuse standby bawak masuk dalam beg..heheh
.
Raya ni pelbagai juadah pasti kita jumpa. Lemangnya, ketupatnya, nasi impitnya, kuah kacangnya, rendangnya, daging masak hitam lah...arghhh!!! banyak sangat kalau nak di senaraikan juadah di hari raya nanti.
.
Boleh je nak makan, tapi kene BERWASPADA tau !! Makan ingat dunia mak kata..heheh. Kene ingat, bila kita makan dan masuk ke dalam sistem badan kita, bermakna lemak dan toksin pun BERTAMBAH DARI SUDUT BILANGAN DAN SAIZ dan TAK AKAN BERKURANG. Cuma kita kene FIGHT nak bagi KECILKAN SAIZ LEMAK DAN SINGKIRKANNYA PERLAHAN LAHAN.  Kalau nak pastikan baju raya 10 pasang tu boleh dipakai untuk hari seterusnya, kenelah DETOX DI HARI RAYA. 
.
Dengusan seorang wanita dan barangkali seorang lelaki berSADO yang membeli lebih 10 pasang baju raya.
"puasa sebulan turun 2kg..bila masuk syawal baru seminggu dah naik 4 kg. arghhh!!!".

KENAPA BERAT CEPAT SANGAT NAIK ??


Tahukah anda yang detoks itu sangat penting dalam menurunkan berat badan? Detoks ni sangat bagus untuk menurunkan berat badan, kekalkan berat badan dan elakkan YO-YO.

Biasanya toksin-toksin tersebut akan berkumpul di dalam badan anda dan akan menyebabkan saluran tersumbat.

Lagi lagi kalau kita lepas makan lemang, ketupat, rendang yang banyak lemak tak sihat tu, jadi tindakan kita kenelah cepat cepat detoks buang.

SET DETOX RAYA BAJET : Lecithin | Herblax | Alfalfa


1. Herblax
- Herblax mengandungi daun senna yang berfungsi untuk mengelakkan sembelit kerana sangat bagus untuk kesihatan usus dan lancarkan sistem pencernaan. Semasa DETOX PROGRAM, usus yang sesak dengan toksin dan bahan lain yang menyekat pergerakan usus akan cuba DISINGKIRKAN.

2. Alfalfa
- Daun Alfalfa tinggi nutrien kerana akarnya yang panjang dan dalam dapat menyerap pelbagai mineral. Alfalfa membantu melawan keasidan ( asid) yang terjadi akibat toksin yang  berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan.

3. Lecithin
- Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak -lemak, Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran, Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

HARGA SET DETOX RAYA hanya RM 168.28 (Retail) dan SPECIAL PRICE untuk ahli.


ORDER SEKARANG!! Jangan tunggu berat dan naik baru sibuk dan gelabah nak cari itu ini.


CARA PEMBELIAN SET DETOX RAYA

Sila hubungi Yuse untuk mendapatkan konsultasi tentang SET DETOX RAYA yang PASTINYA MEMBANTU KECILKAN SAIZ LEMAK DAN SINGKIRKANNYA PERLAHAN LAHAN. Anda juga akan dapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada Yuse. Sekiranya anda berada di sekitar  Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya , Yuse merupakan PENGEDAR SHAKLEE ANDA di kawasan itu.


Cikgu Yuse
Ig @cikguyuse
Email :yusenazuinyusof@gmail.com / shakleespot@gmail.com.my
Call/sms/whatsapp: 0136406793
COD Area: Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya
Pos Seluruh Malaysia


0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook

Recent Posts