LIANG LIANG PORI MENGECIL DAN PARUT JERAWAT HILANG

Semua wanita nak cantik..
Cantik atau hodoh itu bukan ukuran..
Itu semua ciptaan Allah Taala..
Tapi kita boleh berusaha untuk cantik dan berhias untuk lengkapkan santapan suami..(ini bagi yang dah berkahwin) ..bagi yang belum berkahwin, cantik itu satu bonus.

Bukan cantik sebab nak dipuji, tetapi bila kita rasa kita ni cantik, kita akan rasa diri ini ada keyakinan nak berhadapan dengan orang ramai dan bila cantik kita rasa diri kita betambah sihat.

Jadi, Yuse nak share story pengguna Set Kulit Cantik untuk santapan di luar sana. Nanti korang boleh lah cuba set ni..jika kita niat dan istiqomah..in shaa allah kebabommm hasilnya..


TESTIMONI 78 : LIANG LIANG PORI MENGECIL DAN PARUT JERAWAT HILANG

Assalamualaikum. Saya ingin berkongsi pengalaman saya sepanjang mengamalkan Vitamin hebat Shaklee ini. Sebelum ini saya mengambil set vitamin Shaklee untuk menghilangkan jerawat, tetapi secara tidak langsung saya sedar parut-parut jerawat saya cepat pudar dan hilang. Ini adalah antara set vitamin yang saya ambil bagi memastikan kulit saya seimbang.

1.     ESP
2.    VITAMIN C
3.    VITAMIN E

Kombinasi antara Vitamin E + Vitamin C + ESP sangat sangat superb hasilnya. Saya juga menggunakan Vitamin C sebagai masker pada waktu pagi dan Vitamin E sebagai masker diwaktu malam.

Hasilnya setelah mengamalkan vitamin tersebut adalah:

1.     Liang liang pori di wajah saya yang besar dahulu akibat kesan jerawat kini semakin kecil dan tertutup
2.    Blackhead dan Whitehead berkurang
3.    Ketika saya mengenakan bedak di wajah juga kelihatan lebih rata dan flawless.
4.    Tak perlu belanja yang besar untuk mencari produk-produk yang mahal.
5.    Kini saya kurang ke mana mana spa untuk membuat facial, kerana kulit saya kini tidak seperti dahulu yang banyak dengan masalah.
6.    Kulit saya bertambah sihat dan anjal.
7.    Saya tidak lagi terpengaruh dengan lambakan produk yang merbahaya di luar sana.
8.    Kulit kekal lembap dan lembut serta tidak berminyak
9.    Kurang mengenakan makeup yang tebal dan merimaskan
10.  Kulit sihat secara semulajadi
11.  Tampil lebih yakin.

Hanya dengan vitamin Set Kecantikan Shaklee saya dapat mengembalikan kulit remaja saya yang dahulu di mana pernah dirosakkan oleh bahan bahan kimia yang melekat di wajah saya kerana berpikiran singkat untuk tampak cepat cantik sebelum ini.

Apabila saya mula mengenali vitamin Shaklee baru saya sedar sebenarnya kecantikan luaran itu perlulah terlebih dahulu kita mengutamakan penjagaan dalaman. Yakni dengan mengkosume vitamin yang cukup mineral, antioksidan, membantu penghasilan kolagen dan reproduktif.

Mencegah itu lebih baik daripada merawat. Sekian sahaja perkongsian dari saya, segalanya adalah asbab untuk kita berikhtiar selebihnya Allah jualah yang mengizinkan, In Sha Allah.

p/s ringkas: Pilihlah bahan-bahan semulajadi yang selamat digunakan.





Ha itulah kisahnya..rupa rupanya,sebelum pengguna ini terjebak dengan kehebatan Shaklee, dia terjebak dengan lambakan produk di luar sana yang terdedah dengan bahan bahan yang merbahaya..

Antara sebab lain kenapa perlu cantik dengan Set Kecantikan Shaklee ni ialah :

ü  3 suplemen ini bertindak dengan cara merawat, melindungi dan menghasilkan sel baru.
ü  Cuba bayangkan kalau pokok yang cukup baja dan air, merimbun daunnya dan kembang cantik bunganya. Macam itulah kulit kita.
ü  Kosmetik hanya memberi kesan impak secara luaran sahaja. Nak kulit yang maintain cantik, segar dalam jangka masa yang panjang mestilah cukup nutrisi dalam badan.

VITAMIN C DARI SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS

·         Membantu mencerahkan kulit, lindungi sel kulit dari teroksida dan bagi kuat system imun badan dan menghasilkan kolagen pada kulit.

VITAMIN E DARI VITA- E COMPLEX

·         Membantu menghilangkan parut, cegah kedutan dan cerahkan kulit, baiki struktur kulit dan tona kulit, juga melancarkan system peredaran darah.


ESP DARI ENERGIZING SOY PROTEIN
·         Membantu memperbaiki sel sel kulit mati dan membantu menghilangkan kesan kesan jerawat yang hitam.

Taraaa…inilah SET KECANTIKAN KULIT. Selagi ada bulan Syawal ini, Yuse open untuk SET KULIT CANTIK RAYA !!!




CARA PEMBELIAN SET KECANTIKAN KULIT

Sila hubungi Yuse untuk mendapatkan konsultasi tentang SET KECANTIKAN KULIT yang PASTINYA MEMBERI KESAN YANG CANTIK DAN POSITIF PADA KULIT DAN WAJAH ANDA. Anda juga akan dapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada Yuse. Sekiranya anda berada di sekitar  Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya , Yuse merupakan PENGEDAR SHAKLEE ANDA di kawasan itu.


Cikgu Yuse
Ig @cikguyuse
Email :yusenazuinyusof@gmail.com / shakleespot@gmail.com.my
Call/sms/whatsapp: 0136406793
COD Area: Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya
Pos Seluruh Malaysia





















0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook

Recent Posts