SET BERPANTANG SHAKLEE PILIHAN NO.1 IBU-IBU.


Berpantang ni satu proses yang amat serius dan perlu diambil berat oleh ibu-ibu selepas bersalin kerana banyak yang perlu dibaik pulih dari luar dan dalam dan perlukan cukup khasiat untuk system badan yang banyak mengeluarkan tenaga sepanjang proses bersalin.

Bagi mereka yang main main dengan proses berpantang ini, banyak kesan buruknya pada diri..mungkin kita nampak sihat pada masa sekarang, tetapi kesan tidak berpantang dengan betul akan nampak kesannya bila usia semakin meningkat.

Jadi dengan niat Yuse nak bantu para ibu di luar sana untuk berpantang dengan sihat dan cukup khasiat vitamin untuk ditambah semula di dalam badan, Yuse akan kongsikan pengalaman pengguna yang mengambil Set Berpantang Shaklee dan khasiat vitamin yang terdapat di dalam set ini.

Jom kita baca kisah ini..


TESTIMONI 16: SET BERPANTANG SHAKLEE PILIHAN NO.1 IBU IBU

Assalamualaikum..Saya ingin kongsikan kisah Shaklee saya dengan anda semua. Dalam banyak-banyak Shaklee Effect, yang saya suka ialah Set Berpantang. Alhamdulillah, pada 11 September 2015 saya selamat melahirkan anak kedua dan bermulalah kisah berpantang 44 hari saya bersama Set Berpantang Shaklee.

Selepas keluar daripada labour room, saya terus ambil Set Berpantang Shaklee iaitu Vita-lea, B Complex, Zinc Complex, dan Sustained Release Vitamin C. Memang set berpantang saya bawak siap-siap ke pusat bersalin. Saya rasa lebih bertenaga selepas ambil 4 jenis vitamin tersebut. Maklumlah, proses meneran telah membuatkan saya lemah walaupun kontraksi sekejap sahaja.

Banyak kelebihan dan kesannya saya menggunakan set berpantang Shaklee ini. Berbeza berpantang anak pertama. Masa berpantang anak pertama, saya makan set Shaklee dengan set berpantang klinik. Jadi, tidak tahu yang mana berkesan. Berpantang kali ini, saya memang bertekad untuk konsisten makan vitamin-vitamin berpantang.

Dari segi luka jahitan, hari keempat berpantang, benang jahitan luka Perenium sudah tertanggal. Luka cepat bercantum dan semakin pulih. Hari ke-14 berpantang, kesemua benang sudah tertanggal. Saya tidak risau lagi. Satu lagi, saya pernah mengalami bengkak susu semasa berpantang. Alhamdulillah, setelah makan 4 biji Lecithin, rasa sakit akibat bengkak mulai hilang.

Saya juga lebih bertenaga dan kurang stress untuk menguruskan 2 orang anak dalam satu masa. Pengeluaran susu juga terbaik dan saya boleh buat stok susu untuk digunakan pada masa akan dating. Masalah sembelit juga tiada dengan adanya Ostematrix Shaklee. Berbanding anak pertama, sembelit berterusan sehingga bayi berusia 4 bulan. Peranakan cepat mengecut dan bidan juga mengakuinya.

Hari ke 15, saya ambil Alfalfa Complex dan GLA Complex untuk menstabilkan hormone dan juga kesihatan dalaman saya. Penghasilan susu ibu juga meningkat selepas makan Alfalfa Complex dan lebih pekat bila ambil ESP. Sekarang saya gigih kumpulkan stok ebm untuk bayi saya.

Dengan adanya Set Berpantang Shaklee, saya lebih bertenaga dan lebih ceria menjalani proses berpantang saya sehingga hari ke 44. Set Berpantang Shaklee TERBAIK!!!.  Jika orang tanya pendapat saya tentang set berpantang pilihan, pastinya saya akan cakap SET BERPANTANG SHAKLEE.




Ini pula khasiat satu persatu dalam SET BERPANTANG SHAKLEE.



CARA PEMBELIAN SET BERPANTANG SHAKLEE PILIHAN NO.1 IBU-IBU.

Sila hubungi Yuse untuk mendapatkan konsultasi tentang SET BERPANTANG SHAKLEE PILIHAN NO.1 IBU-IBU. yang PASTINYA MEMBANTU  PARA IBU DI LUAR SANA UNTUK LEBIH SIHAT DAN CERGAS. Anda juga akan dapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada Yuse. Sekiranya anda berada di sekitar  Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya , Yuse merupakan PENGEDAR SHAKLEE ANDA di kawasan itu.


Cikgu Yuse
Ig @cikguyuse
Email :yusenazuinyusof@gmail.com / shakleespot@gmail.com.my
Call/sms/whatsapp: 0136406793
COD Area: Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya
Pos Seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook

Recent Posts