ALERGIK : KISAH BENAR

Alergik : KISAH BENAR
" kan lagi senang kalau pakar alergik bagitahu saya apa yang saya tak alergik daripada bagitahu ape yang saya alergik.
Jadi, saya ambil keputusan untuk berhenti dari ambil ubat, suntikan yang memberi kesan terhadap kesihatan saya dan juga nasal spray yang sangat x best.
.
Kemudian, saya mengambil keputusan untuk membela kucing. Saya allergik terhadap semua benda, sudah tentulah kucing pon ada dalam senarai.
Tapi, kali ini saya teringat Shaklee Alfalfa ketika saya muda dan saya juga teringat yang saya pernah terbaca pasal Shaklee Nutriferon.
.
Saya terus online dan order kedua produk tersebut.
Saya ada kucing, saya ada produk dan mula mengambil produk tersebut.
Kemudian, saya tunggu untuk lihat apa yang bakal terjadi.
Apa yang seronoknya, tak da apa yang terjadi.
Kini, saya dah boleh tinggal serumah dengan kucing tanpa mengalami apa-apa alahan.
Hebat, saya juga kini lebih tenaga dan dapat tidur dengan baik.
Ada masanya, saya akan merasa seperti alahan saya menyerang kembali. Tapi, itu hanya terjadi bila saya lupa untuk mengambil Alfalfa dan NutriFeron.
Untuk pengetahuan semua, saya telah memilih untuk membina kerjaya saya dengan Shaklee.
Setelah 2 tahun bekerja dengan jadual gila dan kerja yang stress, saya ambil keputusan untuk memilih jalan saya sendiri.
.
Macam yang Dr.Shaklee cakap "masa depan anda terletak di tangan anda".
Saya telah buat keputusan untuk masa depan yang berbeza. 
  • Satu, membantu masyarakat untuk hidup dengan sihat.
  • Kedua, sentiasa bersama keluarga dan orang tersayang.
  • Tiga, untuk saya jadi diri sendiri."

Yuse juga alergik. Alergik dengan seafood dan habuk!! So, Yuse juga juga memilih produk Shaklee iaitu Alfalfa dan SR Vita C Plus. Best!! Dah boleh makan KETAM!!



CARA PEMBELIAN 


Sila hubungi Yuse untuk mendapatkan konsultasi tentang PRODUK PILIHAN yang TERBAIK ni. Anda juga akan dapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada Yuse. Sekiranya anda berada di sekitar  Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya , Yuse merupakan PENGEDAR SHAKLEE ANDA di kawasan itu.

Cikgu Yuse
Ig @cikguyuse
Email :yusenazuinyusof@gmail.com / shakleespot@gmail.com.my
Call/sms/whatsapp: 0136406793
COD Area:Sepang, KLIA
Pos Seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook

Recent Posts