BONUS SHAKLEE

Buat apa dengan duit bonus shaklee?
Belanja ke simpan ke?
Bukanlah nak menunjuk tapi inilah hakikatnya..
Bonus Shaklee akan masuk setiap bulan pada 14hb. Itu lah hasil usaha Yuse pada bulan selepasnya. Gaji tengah tengah bulan kan. Yelah, lepas kahwin ni, macam macam dugaan..termasuklah dugaan duit. Jangan ingat orang lepas kahwin ni berduit dan poket penuh. Dah kahwin nanti itulah salah satu dugaan yang Allah nak uji setiap pasangan. Kami bukanlah orang kaya, orang biasa biasa sahaja tapi kami usaha nak kaya.😂
Apa Yuse buat? Sebenar nya Yuse akan..............
1: bagi emak walaupun RM 10. Selalunya emak tak nak duit, so Yuse topupkan.
2: Yuse akan asingkan untuk backup duit belanja dapur macam ikan ayam yang terputus di pertengahan minggu. Siapa lagi nak tolong kalau bukan isteri kan? Memang itu tanggungjawab suami, tak berdosa kan jadi isteri yang memahami?
3: Yuse akan asingkan untuk beli atau restock suplemen Yuse mana yang dah nak habis.
4: standby RM 1 dalam beg, kalau pergi pasar malam atau depan bank, masukkn duit tu dalam tabung. Niatlah...
5: kalau ada lebih masuk tabung ataupun biarkan dalam akaun modal yang Yuse buat. Akan digunakan apabila ada kecemasan.
Buat masa ni itu je, sebelum ni Yuse simpan duit bonus untuk duit kahwin. Dapat jugaklah save RM3K..syukur.
Saja saja cerita. Tak ada siapa nak bagi duit kalau asyik mengeluh.


NAK JOIN KAMI??


CARA DAFTAR SHAKLEE

Sila hubungi Yuse untuk mendapatkan konsultasi dan cara yang betul untuk mendaftar Shaklee secara SAH !! Anda juga akan dapat "secret group shaklee" yang supportive dan dibimbing dari bawah untuk mulakan bisnes dan tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada Yuse. Sekiranya anda berada di sekitar  Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai dan Cyberjaya , Yuse merupakan PENGEDAR SHAKLEE ANDA di kawasan itu.

Cikgu Yuse
Ig @cikguyuse
Email :yusenazuinyusof@gmail.com / shakleespot@gmail.com.my
Call/sms/whatsapp: 0136406793
COD Area: Sepang,  dan KLIA
Pos Seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Like us on Facebook

Recent Posts